Preguntas Frecuentes
Quen pode consultar o estado dos meus expedientes?
Soamente pode acceder a esta información o/a cidadán/á que presentou a demanda que deu lugar ao procedemento e os profesionais que representen a cada unha das partes que participan neste, verificándose a súa identidade mediante a autenticación co certificado electrónico correspondente.
Que é un certificado electrónico?
O certificado electrónico permite identificar electronicamente de forma unívoca a unha persoa.
Que certificados admite a Xunta de Galicia nesta Sede Electrónica?
Nestes momentos a Sede Electrónica da Administración de Xustiza en Galicia admite estes sistemas de sinatura electrónica.
Como podo obter un certificado electrónico?
O procedemento habitual consiste en realizar a solicitude do certificado a través da web da autoridade de certificación correspondente. Posteriormente, o/a solicitante debe acreditar a súa identidade nalgunha das oficinas habilitadas pola certificadora, onde obterá o código de solicitude que lle permitirá abordar o último paso, a descarga do certificado vía Internet.
Nestas ligazóns facilítase a información necesaria para a obtención dos certificados electrónicos de uso máis habitual polas persoas físicas:
Como podo descargar o Expediente Xudicial Electrónico na Sede?
A través da área privada “Os meus expedientes” para cidadanía e “Expedientes” para profesionais, para aqueles procedementos que teñan dispoñible a descarga completa mostrarase a icona desde a pantalla de procura e resultados do expediente .
Esta opción tamén estará dispoñible desde o detalle do expediente.
Ao pulsar sobre unha destas opcións mostrarase unha pantalla para solicitar a descarga.
Desde a pantalla “Solicitude de descarga do procedemento”, a persoa usuaria deberá indicar o correo electrónico no que quere recibir a información para a descarga.
Cando se reciba o correo informando de que a descarga solicitada xa se atopa dispoñible, tanto a cidadanía como o profesionais, accederán á área privada “A miña Sede”, “Descargas dispoñibles” e seleccionarán a opción “Expediente xudicial” para localizalo a través do buscador cos seus datos de identificación (NIX, órgano xudicial, número e ano).
Unha vez localizado o expediente xudicial poderá realizar a súa descarga pulsando a icona da acción de descarga .
Ten dispoñible para consulta esta folla de divulgación cos pasos para realizar a descarga na Sede Xudicial Electrónica.
Que órganos teñen dispoñible a compartición do Expediente Xudicial Electrónico?
Todos os órganos xudiciais de Galicia teñen dispoñible a compartición do Expediente Xudicial Electrónico.
Necesitas axuda?
Se tes unha consulta de carácter procesual ou administrativo
Podes dirixirte ao órgano xudicial competente no directorio de organos xudiciais ou ás Oficinas de atención á cidadanía.
Se tes un problema técnico
- Comproba que o teu equipo cumpre os requirimentos técnicos da sede.
- Se xa o fixeches e os problemas persisten contacta con soporte a través da nosa canle de whatsapp ou o formulario de soporte técnico.