Sede Xudicial Electrónica

Sede Xudicial Electrónica

Para profesionais

Desde aquí, podes acceder aos diferentes servizos e trámites para profesionais
Para profesionais

Escrito dirixido a comunicar cambios de domicilio durante un procedemento.
Presentación: Online / Presencial
Escrito remitido a un órgano xudicial con relación a un procedemento xa iniciado.
Presentación: Online / Presencial
Escrito de presentación de informes periciais sobre un procedemento.
Presentación: Online / Presencial
Escrito de solicitude de información do estado das actuacións xudiciais para persoas que acrediten un interese lexítimo e directo.
Presentación: Online / Presencial
Escrito de solicitude para a realización dunha dilixencia por videoconferencia.
Presentación: Online / Presencial

Como podo?

1. Elaborar a información e os documentos que se vaian achegar

Localiza o trámite entre os que aparece na pestana “Trámites”. Unha vez seleccionado o que precise, consulta a túa información e revisa a documentación obrigatoria para presentar a solicitude que aparece no apartado “Documentación que se debe presentar”.

2. Iniciar o procedemento electrónico e identificarse

Accede a “Proceso en liña” para iniciar a tramitación electrónica.

3. Encher o formulario

Enche o formulario e lembra que podes gardalo para recuperalo máis tarde.

4. Anexar os documentos

Achega a documentación que queres enviar xunto co formulario.

5. Asinar a solicitude

Asina o formulario e a documentación que queres enviar. Podes facelo cun certificado electrónico empregando a aplicación Autofirma.

6. Descargar o xustificante

Descarga o xustificante da presentación do trámite telemático.

Tamén podes acceder a este documento desde “A miña Sede”.

Anterior
Siguiente

1. Acceder á "Miña Sede"

Para xestionar os teus expedientes o primeiro que debes facer é acceder á túa sede e identificarte con algún dos certificados admitidos.

2. Consultar os expedientes

Poderás ver os teus últimos expedientes, presentacións e borradores.

3. Que podo facer?

Poderás realizar accións concretas sobre un expediente: achegar documentación adicional, mellorar unha solicitude, modificar os datos identificativos para recibir as notificacións, etc.
Anterior
Siguiente
Xunta de Galicia