Reclamacións aéreas
Que é
Tal e como se establece no artigo 7 do Regulamento nº 261/2004 do Parlamento Europeo e do Consello, do 11 de febreiro de 2004, calquera persoa física ou xurídica poderá realizar unha reclamación xudicial de compensación económica por denegación de embarque, cancelación ou atraso de voos ante o órgano xudicial competente.
Os/As pasaxeiros/as cuxos motivos sexan obxecto de reclamación, terán dereito a recibir unha compensación económica por valor de:
a) 250 euros para voos de ata 1.500 quilómetros.
b) 400 euros para todos os voos intracomunitarios de máis de 1.500 quilómetros e para todos os demais voos de entre 1.500 e 3.500 quilómetros.
c) 600 euros para todos os voos non comprendidos en a) ou b).
Documentación que se debe presentar
Para realizar a presentación deberase incluír a seguinte información contida no formulario. Tamén poderá acompañarse ao escrito toda a documentación que se considere conveniente e conteña datos de interese sobre a reclamación.
Datos do presentador:
- Nome e apelidos ou razón social da persoa presentadora.
- NIF.
- Domicilio.
- Número de teléfono.
- Enderezo de correo electrónico.
Datos relativos á reclamación:
- Compañía aérea.
- Número de voo.
- Aeroporto de orixe.
- Data e hora prevista de saída do voo.
- Aeroporto de destino.
- Data e hora prevista de chegada do voo.
Motivo polo que se reclama:
- Denegación de embarque contra a miña vontade.
- Cancelación do voo.
- Atraso do voo.
Documentación que se aporta:
- Billete de avión.
- Tarxeta de embarque.
- Factura do voo.
- Calquera outra proba que demostre denegación de embarque contra a súa vontade (overbooking), cancelación ou atraso do voo.
- Certificado de titularidade da conta bancaria do/a demandante.
- Xustificante de reclamación previa á demanda.
- Xustificantes de gastos abonados con anterioridade e que se reclaman xudicialmente (Art. 9 do Regulamento CE nº 261/2004).
Cal é o seu custo
Taxas:
Este procedemento non contempla o pagamento de taxas xudiciais.
Como solicitalo
A presentación da solicitude levarase a cabo de maneira presencial no Servizo Común de Rexistro e Repartición do Tribunal de Instancia correspondente ao domicilio do/a demandado/a ou ao domicilio do/a demandante, a elección desta última, no Tribunal de Instancia correspondente, no caso de que este fose único no partido xudicial, ou a través da Sede Xudicial Electrónica no caso de que esta funcionalidade estivese operativa.
O órgano competente para coñecer destes procedementos poderá ser o Tribunal de Instancia correspondente ao partido xudicial do domicilio do/a demandante ou ao domicilio do/a demandado/a, a elección do/a demandante.
Podes atopar a localización e datos das Oficinas de Rexistro e Repartición e servizos comúns no Directorio Xudicial.